3buçuk yaşında oğlum 4 buçuk yaşında da kızım var. Dışarı parka gideriz ben müstakil ev de oturuyorum bazen canımın altında çocuklar oynar ben görürüm oturduğum yerden bile veya dışarıya çıkar beraber oynarız herneyse.
Kızlar benim çocuklarım herkesin evlne gidiyor gitme annem diyorum çağırılan yere ama gidiyor demin dışında oynadık teyzenin torunu gelmiş onlarla beraber onların evine çıktılar kaşla göz arasında hadi gel diyorum ağlıyor bırak biz arkadaşımın evinde oynayacaz diye her neyse güç bela getirdim Allah affetsin yalan söyleyerek ama gel gör ki ben niye eve geldim diye ağlıyorlar özellikle kızım ben bunun önüne nasıl geçecem. Her tanımadığı insanlarla sohbet ediyor 4 buçuk yaşındaki kızım. Herkesin evlne gitmede bir merağı var. Biraz karışık anlatmış olabilir