gul0610 yok bebeğim sorun sende değil eş desteği ile atlatabilirsin bu dönemi ancak bebeğinin durumuna göre de 3,4 aylıkken falan düzenini oturtursun Allah’ın izniyle 😇 bende öyleydim eşimden de destek falan görmedim yani işe gidip gelip arada çocuğu sevip uyuyordu hep ne gece kalkardı ne yemeğimi yapardı bazen işten öğlen geldiğinde kahvaltı yapmamış olursam bir iki birşey hazırlardı o kadar oğlumda çok şükür huysuz sürekli kucak isteyen bir bebek değildi ilk zamanlar bende ne yemek yapabildim doğru düzgün ne de temizlik hatta evi dağınık görmekten sinir oluyordum 😂 3 - 3,5 aylıkken düzen kurmaya başladım sabah ilk uykusunda temizlik işlerimi yada yemeğimi halletmeye çalışıyorum öğlen uykusunda çamaşır vs varsa onları hallediyorum uykularını veya keyifli olduğu zamanlar ana kucağına koyup müzikle beraber hem onunla oynuyorum hem işimi hallediyorum şuan 5 aylık olmamıza günler kaldı böyle devam çok şükür 😇🌸 inşallah sizde bugünleri atlatıp kendi düzeninizi kurabilirsiniz