Kartanesi24 Bebeğim 8 aylık, su içmeyi sevmiyor. Hanımlar siz bebeğinize nasıl su içiriyorsunuz? Ben birsürü farklı şişe, biberon, öğrenme bardağı ve normal bardak denedim 🤣 ne yapabilirim başkaaa???
nnoktaa Kartanesi24 anne sütü alıyor mu? Bizim doktorumuz anne sütü alıyorsa hava da çok sıcak değilse çocuğu su için ekstra zorlama demişti 😅
Kartanesi24 nnoktaa evet emziriyorum ama kabızlık sorunu olduğu için su içmesini önerdi doktorumuz, hatta emzirmeyi geciktirip su içir dedi de nafileeee 😅 saldırıyo resmen gözü başka bişey görmüyor
Kartanesi24 ahsala 😅😅😅 güzel bir yorum, ama sağlıksız, bence sizde içmelisiniz 😆 bebeğimin kabızlık sorunu oluyor bu yüzden önemli çok zorlanıyoruz 🥲
ahsala Kartanesi24 evet maalesef ama içim almıyor, kayısı püresi probiyotikli yoğurt gibi seçenekleri öğünlerinde sıklastırmanızı tavsiye ederim bi dönem bizde de zeytinyağı vs ile çözülmeyen bi kabızlık oldu
Kartanesi24 irgin ah çok zor ya, ek gıdayla birlikte aslında biraz içmelilermiş, eğer anne sütü alıyosa günlük 50ml yeterliymiş soğuk havalarda 😞
irgin Kartanesi24 evet anne sutu alıyor ama su gelınce hıc ıcmıyor hep kabız ne yaptım ne ettım ıcmıyor
Kartanesi24 irgin ben şuan başardım biraz su içirmeyi normal bardakla ben içiyorum sonra ona veriyorum oyun gibi ıslata ıslata ısırarak içmeye çalışıyo, bardağı biraz kalın seçtim kırılma ihtimali daha az olsun diye 😅 plastiklerle asla içmiyor