hadiceasaf Bebeğim 1 ay 22 günlük hem emiyor hemde mama kullanıyorum. Ilk defa koyu yeşil renkte kaka yaptı. Bundan önce 5 gün hic kaka yapamadı o mu etken oldu diye düşündün ama endişeliyim bilgisi olan anneler var mı?
Yektamm hadiceasaf bizde 2 ayligiz bizimki de dün den önce yeşil yaptı sonra bi kahve oldu dun gene yeşil olsu sonra gene normal oldu gibi bu gün tekrardan yeşil lik var di az önce tekrar baktim az bisi var di bende anlamdım neden olduğunu doktoruma mesaj attım oda emen çocuklar anne yediklerinden etkilenerek kakasinda yeşillik yasaya bilirler demiş
[silindi] hadiceasaf benimkinde 1 aylıkken olmustu 2 kere yaptı üşütmüştür geçer dediler bebek nasıl üşütür hala anlamıyorum ama geçti vida olmadı 🙂 yediklerine dikkat er canım soguk seyler tüketme bi süre o da etken olabilir ☺️