Öksürük için yaptığınız etkili bir şey var mı ya? Hastalık şimdi de öksürüğe döndü ve çok öksürüyor. Dut kurusu kaynatıp içirdim başka yapabileceğim bir şey var mı acaba? Doktora gitmeli miyiz sadece öksürük için sürekli ilaç da kullanmak istemiyorum soğuk algınlığı için kullanıyoruz zaten şu an