Merhaba arkadaşlar oğlum dönmeden direk oturmaya geçti doktorumuz dönmeyi atlayıp oturmaya geçmiş annesi emeklemeden yürür dedi. Her ay düzenli kontrole gidiyoruz ama eşimin halası geçen gün yürütmeye çalıştı ama yere basmayıp direk bacakları kaldırıp oturma pozisyonu aldı. Hiç adımlamadı değil 2 3 kez ben denediğimde yaptı ama genel olarak yapmıyor ve eşimin halası doktora sordun mu bi sorun olmasın dedi. Ben bunu doktora hiç sormadım normal her çocuk farklıdır diye düşündüm
Bi sorun olsa doktorumuz söylerdi diye düşündüm kalça ultrasonuda normaldi ama yine kafama taktım var mı bizim gibi olan minikler