Merhaba anneler TOKİ’ye başvuru yaptım ve ziraatten ücreti yatırmam gereken hesap numarası geldi bankaya mı gitmem gerekiyor yatırabilmem için yoksa kendi kullandığım mobil bakacılığımdan gelen hesap numarasına ücreti atsam oluyor mu sizler nasıl yaptınız