oğlum 2 yaşında elleirnin uzerini cok ısırıyor iki aydır boyle emzik agzındayken yapamıyor ama cıkarınca hep eli agzında kıpkırmızı oluyor oglum uf diyorum gösteriyor ama gene ısırıyor sizce bu sorunmu boyle olan varmı doktor bir gelişim diyor bir diyor pisikiyatriye gotur bi diyor tlv baktırma tlv bakan çocuklar yapar falan bakamz ama yemek yerken malesef mecbur bakıyor yoksa asla yemez bole huyları olan varmı eşimde diyor herşeyde doktor mı gotırcez cocuk birşey yoksa bile diyor var diyorlat buyudukce bırakır falan diyor annem gecen aslında bole şeye karşıyım ama salca surdu domates yapamdı bir saat elleirne bakıyor yapmıyor salca vat diye