karpuz_ geçici bu endiselenmeyin şuan ne söyleseniz ne yapsanız fayda etmez yapmaya devam eder sadece sabırlı olun önce kendine sonra sizlere zarar vermemesine dikkat edin yeterli diğer türlü yapmaya devam eder,benim kızım da herşeyi fırlatır atar bize vururdu hatta iç çamaşırları bile balkondan aşağı atmisligi bile vardı ama 2 yaşından sonra düzeldi