6.ay aşısından sonra başlayan huzursuzlukla ateş devam etti. Dün akşam 10da hastaneye gittik burnundan sürüntü alındı kan ve ciğer filmi çektirdik. Crp 29.1 çıktı. 4 saatte bir ates düşürücü fitil vermeme rağmen ateş düşmüyor. Bugün antibiyotik başladık 😔