Kızlar oğlumda 11+5 te doktor erkek gibi demişti 14+5 de net erkek dedi. Bunda 13+0 da doktor kız gibi dedi ense kalınlığını pozisyonundan dolayı ölçemediği için 13+3 de çağırdı gittim bu sefer hiç yorum yapamayacağım dedi yarın başka doktora gideceğim 15+3 oluyorum söyler mi cinsiyeti. Oğlumda özele gidiyordum her şeyi rahat soruyordum söylüyorlardı bu sefer devlete gidiyorum devlet 20 den önce söylemiyor diyenler de var