busmah61 Kızlar bebeği ben uyutamıyorum benim haricimde kim plursa cok rahat uyutuyo sebep nedir anlamadım 40 gunluk bebiş
acemiibirann Ahhh sen çok yorgunsun streslisin ve bebekler bunu çok hissediyor inan ki hepimizde öyle oldu ben bunalıma giriyordum tek nasıl uyuyacağım diye. Kendine haksızlık etme bu süreçte çok normal ilerde meme diye sana gelip uyuyacak 🥰
busmah61 acemiibirann ay inşallah evet geceleri çalışıyorum pc den bebek sağolsun sürekli emmeye kalkıyo sırtım yer görmüyo bunalıyorum bu yüzden mi acaba