elfmrl123 10 gün sonra 11 aylık olacak oğlum 8 dişi var ama bugün fark ettim ki üst dişlerinde lekeler vardı nedir bu bir fikri olan var mı doktora mı götürmeliyim neden oldu acaba hiç bilmiyorum ve geçer mi ilgisi olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim
gzdszgn elfmrl123 benım oglumda da aynı sorun var parmak silikon fırça aldım fırçalıyorum ama tam geçmedi
hellobeybii elfmrl123 merhaba kızım da 10 aylık aynı şekilde leke var çürük başlangıcı olabilir mi sizin süreciniz nasıl ilerledi? Bestiron demir damlası kullanıyoruz fırçalamaya çalışıyorum ama pek izin vermediği için çok etkili olmuyor heralde gazlı bezle de silmeye çalışıyorum. 🥲