8.5 aylık bebeğim yaklasık 2 haftadır ek gıda namına doğru düzgün hiçbir şey yememeye başladı alttan dişi patlayacak ilk dişimiz bu arada normal mi ek gıdayı şu an istememesi en sevdiği şeyleri bile hiç yemiyor zorla 2,3 kasık anca yedirebiliyorum geçici b süreç değil mi tekrar eski düzenimize döneriz 😒