aslananne27 KızlAr 1 haftadır bel ağrım karın ağrım var adetim biteli 2 hafta oldu korunuyoruz 3. Çocuğu hiç istemiyorum sabahı zor ettim test alıp yapmak için çok şükür negatif çıktı 🤲🏻 ama hala bel ağrım var Bebek olsaydı hemen çıkardı dime
cansa aslananne27 hayır henüz gebelik olsa bile yerleşmemiştir bu sebeple henüz negatif çıkar zaten. Bir adet tarihi gecmesi gerek dogru sonuc ıcın
princessmom_ aslananne27 daha yumurtlama dönemindesinizdir o zaman da ağrı oluyor enfeksiyon dan kaynaklıda olabiliyor asla çıkmaz
aslananne27 cansa princessmom_ aysebb Allah göstermesin 🥲 istemiyorum hiç korunuyorum ama sürpriz de olmasın Allah olmayanlara versin 🤲🏻
gubo aslananne27 bazen gebelik testi doğru cevap vermiyor ben de aynı şeyleri yaşadım negatif çıktı kan verdim hamile olduğumu öğrenmiştim
aslananne27 gubo ay sus sus Allah korusun aldırırım varsa yapamam psikolojik olarak hiç iyi değilim bakamam bakamayacağım çocuğu da dünyaya getıremem hazır değilim 2 çocukla kafayı yemek üzeriyim 3. Istemıyorum
Deletedmom_216 aslananne27 aldirmak gibi niyetleriniz varsa gebelik olursa korunsaniz daha iyi olmaz mi? Ya da direk esinizden uzak durun gunaha girmemis olursunuz en azından 🤷🏻♀️
aslananne27 Deletedmom_216 korunuyorum eşimde korunuyor belkide yoktur ınsallah ta yoktur evet biliyorum gunah ama cidden bakacak psikolojim yok 3. Biterim kesin illet bi hastalığa yakalanıırım o derece yemin olsun
Deletedmom_216 aslananne27 regli biteli 2 hafta olmus 1 haftadir da bel agriniz var. Muhtemelen yumurtlama dönemindesiniz o yuzdendir. Gebelik bu kadar erken cikmaz canim. Birde beyaz seffaf akintin var mi? Varsa zaten yumurtlama donemidir kesin
aslananne27 Deletedmom_216 evet 2 gün önce vardı ama genelde böyle Ağrı olmaz hiç sadece her iki çocuğumu ogrendiğim zaman bel ağrısı ile öğrendim belirti olarak
Deletedmom_216 aslananne27 canim yemin etmene gerek yok. Ne yasadigini ben bilemem sonuçta sadece aldirmanin doğru olmadigini dusundugum icin yorum yaptım
Deletedmom_216 aslananne27 her ay belirtilerde degiskenlik olabilir canim. sen biraz daha bekle erken gebelik testi yapip bakarsin. Hakkinda hayirlisi neyse o olsun
sinmedi- aslananne27 aynı durumu bende yaşıyorum şuan 10 gün oldu hala adet olmadım artık stresten catlayacagm bir hafta da rahat 5 tane test yaptım hepsi negatif çıktı ama belim sırtım ayaklarım ağrıyor adet sancısı çekiyorum resmen ama adet olamıyorum artık kan testi yapıp bu duruma açıklık getirmek istiyorum içim içimi yiyor sende kan testi yaptır canım net sonuç alırsın
aslananne27 sinmedi- allahım aynı belirtiler 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️adetimi bekleyecem gecikme olursa kan veririm o zamana kadar da sayısızca test yaparım kesin evde 🥲inşallah gebelik yoktur ikimizde de sende istemıyorsun galıba
Deletedmom_216 aslananne27 iste suan varsa dahi cok cok erken oldugu icin cikmaz. O yuzden biraz daha beklemen lazim. Regline yakin bi tarihte yap mutlaka
sinmedi- aslananne27 benim 1 kızım var 2 yaşına yeni girdi ikinciye hazır mıyım bilmiyorum korkuyorum 🥲
aslananne27 sinmedi- ikinci çocuk çok zor 🤕 ben ikinciden sonra psikolojim alt üst oldu ev işleri iki küçük çocuk birini yedir diğeri kalkıyor onu yedir diğeri tekrar acıkıyor yani çok zor benim de büyük oğlum 3 yasında diğeri 7 aylık bende 3. Çocuğu istemıyorum çocuk mevzusunu kapattım Allah olmayanlara versin kaldıramam o yükü bu ay belli olsun karar verdim deri altı implant taktıracam