kubrakaradumann ekran tek tarafli iletisim.1 kelime ogreniyorsa cocuktan bircok sey göturuyor.canli iletisim siz varsiniz dudak hareketlerimiz mimiklerniz.cocuklar icn ayina uygun cok guzel kitaplar var oyuncaklar etkinlikler var.siz ogreteblirisniz.ekran sizden daha mı guclu yetenekli.?dunya kadar kelimesi var kızımı cumleler halinde bizler gbi knusuyor hicbrinide ekrandan ogrenmedi oturdum kitap oyuncak ne warsa isimi gucumu biraktim oynadim okidum gosterdim.sosyal ortam sagladım.şu andada arkama yaslandım kndime bol bol zaman ayiriyorum.kritik anları zamanlari kaygılarimi bi newi atlattim artık cunku.karşi degilim ama halen ekran yok hayatimızda yani ben ogreteblirm.ben oynayablirim.ben okuyablirim.neden bi aptal kutusunda zihnini körelteyim taze bi beyin daha çocugum..inanın cok deil insanlar 2 2.5 yıl cok deil biraz ilgilense herkes sonunda oh diyecek ama bu ekran ve ilgiszlik sonra ne para care oluyor ne doktrlar kendi ellerimizle cocuklari koreltmeye gerek yok.En canli guzel ornek biziz.sonra yillarca ugrasmak cozum aramak durumunda kalmak yerine.bastan gardini almak daha onemli.siz tw den daha iyisini yapablirsiniz.🌸ve gururlada izlersiniz herseyi ben ogrettm ben buyuttum çocugumu, benim emegim diye.2.5 yas halen acmadim.dil zeka gelismi masallah gayet guzel kızımın katı degilim bu konuda şuan ilk 2yıl cok katiydim ama suan icim rahat ama fırsat olmuyor zaten aktif bigun geciriyoruz yemek ,uyku ,park, oyun oyuncak kitaplar derken tw icn bi zamanimiz kalmiyor.2 yasindan kuçukse dil gelisimi henuz tam yerinde degilse uzak tutun.siz canli ornegi kitap,oyun,sosyallikle sizden daha etkili ogrenir.🌸