bensuy Birakinca ne zaman regl oldunuz 9 aylik bebegim hala kullaniyorum ve regl olmuyorum. Emzirmeyi birakinca hemen baska bir dogum kontrol hapina mi gectiniz?
aysebb bensuy Emzirme bitince olursunuz diye düşünüyorum. Bende 24 ay emzirdim Zlynda kullandım hiç adet olmadım. Emzirmeyi kesince 25. ayda adet oldum
mslhfs bensuy ben kullanıyorum ilacı düzensiz bir şekilde adet oluyorum bebeğim şu an 14 aylık hala emiyor o yüzden bırakmadım daha
bensuy aysebb tesekkur ederim peki tekrar adet olmak sizi rahatlatti mi yani su an ilactan ve olmamaktan kaynakli bir siskinlik yasiyor muyum onu anlamaya calisiyorum
aysebb bensuy Ben bir ara yaşıyordum ciddi şişkinlik vs. Sonra yaşamamaya başlamıştım yani sorunum yoktu o yüzden sonradan olmamaya başlayınca
aysebb Dedektifgadget Tek hapla korunduğumuz zamanlarda oldu eşiminde korunduğu zamanlarda oldu karışık ilerlerdik sorun olmadı şükür
bebek0142 Kızlar bu cezarette kilo yaptı mı 3 4 aydır kullanıyorum ve normalde hep aynı şeyleri yememe rağmen almadığım kiloları şuan alıyorım regl olmuyorım doğru düzgün