Kızlar 62 gun oldu dogm yapalı 2 gun once hastneden arandım spiral takınmak ıcn ve adet olmadım daha dedım olsun hala lohusa gorunuyrsn bir bakalm dediler benimle beraber 2 kısı daha vardi onlar takındı oldu bana gelince denediler rahim kapalı olmuyor dedı bende tmm dedım korunma ıcn igne ve hap verdiler hangisini istersen secenek sen sec dedıler Bnde hap dedım oldu bitti ogun. Ve 2 gun gecti bugn kanamam oldu sadece yarm saat neden olms olabılr sizce adet mı olucam yoksa spiral denemesi oldgu ıcnmı. Ebeyı Aradm oda spiral den olsa ogun olurdu dedı kanamam sasırdm bende basına boyle bırsey gelen varmı