baloglummm03 hazale966 burnum ve yanağımda vardı geçen sene aldırdım devlet hastanesinde gidiyosun bakıyor gün veriyor bana 1 gün sonra gel dedi 10 dk sürdü girip çıkmam uyuşturuyo sonra alıyo acı olmadı ama hala izi kaldı az bi şey kremi düzenli kullanıyorum
iremnazshn hazale966 ben bi 8 sene önce falan yanağımdakini aldırdım lokal anestezi yapmıştı 5 cm bir bendi 3 tane dikiş attı hiç belli bile değil izi
hazale966 baloglummm03 büyük benlerde iyileşme biraz daha geç oluyormuş ama çok belirgin bi iz mi kaldı
aysegulcinar baloglummm03 bende de normal benme nokta gibi ama yüzümde çoğaldığını düşünüyorm. Bunun bir çözümü var mı
baloglummm03 aysegulcinar çözümü var mı bilmiyorum ama bende çoğalmadı bi dermatoloji ye başvurmanı öneririm
baloglummm03 aysegulcinar onlar seni sen yapan şeyler aynalara küsme ama estetik olarak bazen güzel durmayabiliyolar aldır kurtul
aysegulcinar baloglummm03 aslında kendimle barışık biriyimdir. Bazı benlerimi çok seviyorum hatta ama bı kaç senedir çoğalmaya başladı. Dermatolojiye mi gitmeliyim peki