Merhaba 15 aylık bir kızım ve 3 aylıkta bir oğlum var ikisinede desteksiz bakıyorum ama çok yoruldum. Aynaya baktığım da gördüğüm kişi kendim değilmişim gibi hissediyorum. Gün içerisinde sürekli oturup ağlar oldum. Hem eve yetiş hem çocuklara gün içerisinde çok yoruluyorum tuvalate bile zor gidiyorum bazen. Oğlum huysuz bir bebek sürekli kucak istiyor diğer bebeğimlede onunla ilgilendiğim için ilgilenemiyorum. Bunada çok üzülüyorum Ne yapacağım ben çok bunalmış durumdayım