kabakcekirdegi Gamzelikiz_34 Milli yas yok Okunan selalar yok Tepki yok Alıştık mı ne oldu bu millete bilmiyorum . Ateş düşmediği yeri yakmıyor mu artık ? Milletimizin başı sağolsun 🇹🇷
hepyerdeyizz Gamzelikiz_34 başımız sağolsun 🥲🥲Bu durumda bayrağımız yarıya inip ekranlarda görünmeli ve sürekli anilmali diye düşünüyorum ama yapan yok neden mi? Kasıtlı yapıldı bu olay çünkü . Rabbim askerlerimizi korusuun zalimin zulmunden
Pamukhanim_ Gamzelikiz_34 Milletimizin başı sağolsun 🙏 normalde milli yas ilan edilmesi gerek haber kanallarında bile çok az bir haber var artık sehit haberleri bile normalleşti ülkemizde Tepki bile verilmiyor. 🇹🇷😥
hepyerdeyizz kabakcekirdegi Bilerek yapıldı bu olay ki milletimizin elinde olan şey ne ki sadece üsttekilerin yapabileceği şeyler . Ama ben şahsen bir imam olsam ne olursa olsun selalar verirdim ve Dua ederdim Hoperler açık bir şekilde 🥲🥲
nursnmh kabakcekirdegi normalleştirdiler herşeyi 1 gün haberler 1 gün sosyal medyalar ve sonrası yok. Artık ateş sadece düştüğü yeri yakıyor. Çok üzücü bir durum. Herşey bu kadar normalleşmemeli.
kabakcekirdegi nursnmh Burada siyasete girip askı falan almak istemiyorum ama bu ülkedeki bir kısım insan müsveddesi var onlara hakkım helal değil.
LadyGaddar Gamzelikiz_34 Artik bunda bile kusur arar oldum kim bilir kimin ihmali kaç yuvayı yaktı yıktı. Rabbim ailelerine sabır versin cok zor🇹🇷