Bebeğim 9 aylıkken alkış baybay yapıyodu şindi 12 aylık 10 aylıktan beri kesti hala yapmıyo çok zorluyorum sürekli gösteriyorum inatla yapmıyo dil gelişimi iyi ben ne dersem ne ses çıkarsam yapmaya çalışıyo kendi kendine 10 adım atabiliyo oyuncaklarıyla oynarken çabuk sıkılıyo kitapları incelemeyi sever issmine döner bazen oyundayken birkaç kere seslensem bakar ama alkış baybay yapmaması korkutuyo bundurumda olan var mı