Hanımlar siz bebeğin atak haftasını hesaplarken doldurduğu ayı mı baz alıyorsunuz içinde olduğu ayı mı bebeğim şu an 3 ay 25 günlük bugün medipol’den şu mesajı gelince aklıma takıldı bebeğini 4 ayını doldurmak üzere diyordu yani aslında bebeğin bir aydır atak zamanında mı yoksa atak daha yeni mi başlayacak kafam karıştı