32 haftalık hamileyim. aralıkta doğum olacak sanırım
Benim şu an evde 2 tane bebek arabası var. Biri hamiltonun baston arabası hani şu aşırı pratik her yere sığan, bir de yoykonun travel sistem işte port bebeli falan bebek arabası var. Ama çok ağır ve büyük arabamın bagajına sığmıyor koltuklara falan koyuyordum. Bir de çok kaliteli bi şey değil. Ben şimdi bir tane daha mı alsam diyorum ama bir tane daha alsam evde 3 arabayı ne yapacağım birine versem bana sadece yenidoğan için puset lazım. E hamiltonun pusetide yok yani türkiyede yok yurtdışında anca dediler
Kararsızım ne yapacağımı bilmiyorum umarım derdimi anlatabilmişimdir🥴 sizce ne yapmalıyım