Bence normal biseu caninizi sıkmayın herkesi bebeği hızlı gelişcdk diye birşey yok.8 aylık bebeğin elden tutunca yürümesi beklenmiyor zaten bu ay da üzmeyin kendinizi herkesin bebeği farklı gelişir .bazı bebekler hızlı ilerliyor sadece yürüme ayı zaten 13 ile 18 ay arasi yakında sizin bebeğinizde ayağını basar endişelenmeyin