Geçen ay gece körlüğü olduğunu iddia eden bi kadın otoparkta arabamıza vurdu bende merak ettim böyle bir şey gerçekten var mı ya. Kadın dedi ki gece göremiyorum doktor gece araç kullanma demiş bu kadın gece geldi ve göz göre göre arka yandan çarptı arabaya. Üstelik kaçmamıza rağmen kaçmasak komple girecekti arabaya. Doktor kullanma demesine rağmen çıkmış trafiğe arabada çocuğuda var bizimde 2 çocuğumuz vardı o sırada araçta