zeynep1401 Bebeğim ek gıdaya başladı tadım yapıyoruz daha önceden gazı hiç kokmuyordu ek gıdaya başladığından beri inanılmaz kötü kokuyor normal mi acaba henüz sadece tadım yapıyor çünkü
zeynep1401 123nefes evet önceden suluydu kakasi sarı hardal sarısı gibiydi rengi şimdi biraz daha koyulasti puturlesti ve 2 gune bir yapmaya başladı ama koku kafama çok takıldı ya gaz çıkardığında öyle bi kokuyo ki dışarıda yapsa çocuktan geldiğine inanmaz kimse😅
123nefes zeynep1401 bende çok şaşırmıştım gülmüştüm ama değişiyor tam anlamıyla ek gıdaya başlayınca daha farklı olucak demekki 🥲