MimarAnne0 şu yorumunuzu görünce gözlerim dolu dolu oldu🥺 ultrasonla yumurtalıklar iyi aktif dedi, adetim düzenli oluyor, ertesi gün gittiğimde kanda amh değeri 0.31 çıktı diye doğal yolla hatta aşılama ile bile olmaz direkt tüp bebek dedi. İkinci çocuğu düşünüyorduk ve bunu duyunca şok oldum o an ağla ağla ne yapacağımı bilemedim. Strese girdim. Hevesim kırıldı sürekli bunu düşünüyorum. Kan değerlerimi de adetliyken değil normal bir zamanda vermiştim. Fsh denilen değerime bakılmadı.
Ama çok üzüldüm keşke gidip kontrol olmasaydım diyorum stresten daha kötü etkileniyor süreç