hhzl 8 aylık bebeğim var ve 5 gündür kabız. Fitil kullanamadım kaka aslında tam uçta ve fitil girmiyor. Ama ıkınıyor ıkınıyor çıkmıyor. Bu yüzden hiç birşey yemiyor. Var mı aynı sorunla karşılaşan?
hhzl altaylardantuna yaptım zeytin yağı hem altan uyguladım hem içirdim. Kayısı incir hepsini verdim olmadı:(
hhzl altaylardantuna kayısı incir haşladım püre yaptım verdim. Zeytin yapı hem içirdim hem de hep popo deliğinin oraya sürdüm. Lifli besledim bol emzirdim. Birde 2 gün önce eczaneden duphalac aldım. Sabah akşam 1 çay kaşığı verdim çok şükür bugun ensesine kadar çıkıacak şekilde kaka yaptı. Çözdük sorunu sanırım biz. İnşallah sizde çözersiniz.