Kızım 2 yaşına girmek üzere.. geceleri hala mama için uyanıyor bir türlü gece mama işini bitiremedik .. inek sütü hiç verdiniz mi bu yaşlarda ve nasıl verdiniz ? İçine ne katıyorsunuz mesela ? Gece uyumadan bir biberon versem daha tok tutar mi? Pastöriz hangi markalar kullanıyorsunuz ve ne şekilde veriyorsunuz bana yardımcı olabilir misiniz?