ebruaslnn Şu an bebeğim 16 aylık . Az girmiyordum bu foruma bir çare bulabilmek için . Önerilen her şeyi kullandım , bütün günümüz kolik masajlarıyla geçerdi. Sonra bu bebe de başka bir şey var deyip doktor doktor gezmiştim . Kimsede sabret geçecek demedi herkes bir teşhis koydu. 😅 Nitekim 6 aylık olmadan bir kaç gün önce bıçak gibi kesildi tüm ıkınmaları, ağlamaları .. Umarım sizlerin ki bizim ki gibi 6 ayı bulmaz fakat ,çok zor biliyorum ama geçecek.. 😇