Kızlar bebeğim 15.5 aylık uykularımız iyiydi gece deliksiz uyurdu gündüz de 1.30 2 saat uyurdu tek uyku yapıyor. Son 10 gündür uyuması çok uzun sürüyor çığlık kıyamet gece defalarca uyanıyor kendini ordan oraya atıyo uyumaya çalışıyor ama uyuyamıyor gibi gündüz uykuları da çok bölünüyor aynı şeyi yaşayan var mı