Bebeğim uyumadan önce emerken sürekli bacakları ile oynuyor alışkanlık diye düşünüp pek üstüne düşmedim ama bu gece kalkıp ağladı ayaklarını tutup kendine doğru çekti bacağının agridigini çok net bı sekilde belli etti ben masaj yaptım ağrı kesici verdim sonra uyudu uyanmadı 9 aylık bebekte bacak ağrısı normal mi acaba araştırdım büyüme atağı diyor
Ama yine de tedirginim bu durumu yaşayan var mı