Ay aynı durumdayız benim oğlum da 21 aylık ve gece 1 saat uyudum uyumadım.. Şu an babasına devrettim artık gücüm kalmadı. Bir çocuk yataktaki yorganla bile kavga edebilir mi ya bu ara her şeye inanılmaz huysuz, ağlıyor, inatçı. 2 yaş sendromu mu bilmiyorum ama allah bize güç sabır versin inşallah
arven2024