gokturk2306 Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında ama asla çiğnemiyor sürekli çorba ve püre şeklinde yiyor hala bu durumu yaşayan varmı aranızda varsa nasıl aştınız ?
Nikita Defneemomm1 @Yagmur0606 @gokturk2306 Arkadaşlar bu bahsettiklerinizin hiçbiri normal bir gelişim sürecine uygun değil. Bebekleriniz 9 aylık değil ki. Üç yaşında artık bebek değil çocuk olacaklar. Bunun için uzmana görünmelisiniz. Yeme hassasiyeti var belli ki
Yagmur0606 Nikita aslında çignemeyı ogrettım bılıyor kendi oyun grubunda yemek yeeken ortamında sıkıntı cıkmıyor eve gelınce agzında tutuyor cok gec ama cok gec ıkı saat suruyor cıgeneyerek yemesi onun ıcın hemen yutuyo