burcubrck Kızlar sabah işe gitmeden önce karnıyarık yaptım. Dolaba kaldırmaya fırsatım olmadı. Akşam geldiğimde dolaba kaldırdım sıkıntı olur mu kıyma uzun süre beklemesi
sarikavun burcubrck malesef ki olur. Pismis bi yemegin 2-3 saat icinde dolaba kaldirilmasi gerekir ki mikroorganizma uremesin uzerinde diye. Ki et cok kolay bozulur hepimiz biliriz tum gun disarsa sorun yaratir bence
ayisit burcubrck evet sıkıntı özellikle et tavuk balık daha da sıkıntı kesinlikle yemeyin. Dışarıda en fazla 3 saat kalabilir pişen yemek