acemiibirann yaseminim valla bence hiç ıslak mendil kullanmayın organik pamuk alıyorum elimde minik su şisesi ıslatıp siliyorum en temizi. 1 ay ıslak mendil kullandım sürekli pişik dolaştı 11 aydır pamuk su en güzeli
elfmrl123 yaseminim ben doğumdan itibaren 8 ay boyunca pamuk kullandım daha sonrasında sleepye geçtim herhangi bir sorun olmadı
toprisko yaseminim doktorumun önerisiyle sadece suyla ıslattığım bebek pamuğu kullanıyorum, dışarıda mustela kullanıyorum. 29 günlük oldu bebeğim hiç rahatsız edici bir durum oluşmadı.
EgeM24_ Bezde de molfix,ıslak mendilde de onu kullanıyoruz ama elleri sokakta gezmede kirleniyor o zaman uni baby 😊
ummukerem yaseminim ben hala pamuk kullanıyorum oğlum 8 aylık popişi çok hassas sleepy yenidoğan bile yaramadı
myprincess1 yaseminim 5. Ayına kadar pamuk kullandım ıslatarak Şuan Molfix izotonik sulu yenidoğan (Sarı paket) Çok nadir hipp izotonik sulu Eğer Molfixin bitmiş olursa alacağımız yer de bulamazsak hippi alıyoruz
kalkavan Ben daha çok bebek pamuklarını İslatip o şekilde kullanıyorum Minimum pişik ve daha hijyenik buluyorum
merryld Pureseed kullanıyorum harika tertemiz içerikli kalın ve diğer ıslak mendillere göre daha büyük bir boyu var