mutluanne02 Reglim biteli 1 haftayı geçti dün akşam durduk yere az miktarda kanamam oldu bir iki gün önce yine olmuştu bugün de kahverengi lekelenmem oldu ve çok fazla kasık ağrısı çekiyorum doktora gideceğim de endişeleniyorum
aysebb mutluanne02 Yumurtlamadan kaynaklı olabilir. Onun dışında şüpheli bir ilişki oldu mu ? Bu ikisi geliyor aklıma