Merhabalar bebeğim kolikti 4.5/5 ay gaz ilacı kullandık sonrasında ek gıdaya geçmeyle birlikte gluten hassasiyeti varmış biz bilmiyoruz tabiki yine aşırı gazlı olduğu için gaz damlası kullandık hala kullanıyoruz gluten yeni kestik bu şekilde gaz damlasını çok kullanan anneler var mı eczaneye sorduğumda sıkıntı olmaz diyor fakat endişeliyim ?