tamaybilgi 2 aylık bebeğim için hala içime sinen doktoru bulamadım. İzmir’de devamlı gidip memnun kaldığınız doktor isimlerini paylaşır mısınız ?
mysterygirl tamaybilgi lider centrioda guldane koturogluna gidiyoruz. Çok sevecen ve gerçekten de işinde çok iyi.her zaman kendisine ulaşabiliyoruz,ek gida, gelişim takibi her konuda yardımcı oldu kendisi. Muayene süresi fazlasıyla uzun ve detaylı.
askilibomcikella tamaybilgi özel Ege yaşam hastanesinde Bahar Ataş bizim doktorumuz. Bebeğim doğduğundan beri ona götürüyorum enerjisi muhteşem konuşup anlatmayı çok seven bir doktor
Hatice35 Ümran özmen hanım var çok iyi bir doktor ben oğlum için gidiyordum daha önce ama şuan uzaktayım gidemiyorum özel bir hastanede çalışıyor özel hastane sizin için fark etmezse
busearsl Dr Hülya Aydın kesinlikle bir numara. İlgisi yaklaşımı harika kendi bebeği gibi sevip ilgileniyor, üstünü, altını kendisi değiştiriyor o ayda yaşayacağımız sorunları, gelişim basamaklarını hepsini siz sormadan anlatıyor ben kendisinden çok memnunum
ma3 tamaybilgi behcetuz cocuk hastanesinde genel perdiatri cocuk sagligi ve hastaliklarinda DUYGU TOK adli bir doktor var 3 aylik suan kizim dogudundan beri bu doktora hanima goturuyorum asirida memnunum tavsiye ederim
esrabulut128 tamaybilgi Lider Centrio’da Mehmet Yan var. Kızımı doğduğundan beri takip eder. Eskiden medicanada idi. Tartışmasız en güveneceğin doktor olacaktır. Bi araştır.