Kısım 7 ay 12 günlük ek gıdaya 6. Ayda geçtik geceli düzgünce bi şey yediğini görmedim canimi çok sıkıyor vitaminsiz kalır diye korkuyorum bir yere gitmek istemiyorum o yemedikçe çevredeki nakışlar rahatsız ediyor ve arkamdan söylenenleri hissedebiliyorum