Benim hamileliğim riskliydi başlarda pek haraket edemedim ama yürümeye çalıştım elimden geldiğince.
Sonlara yaklaştıkça risk azalınca pilates topuyla pilates yaptım düzenli, olarak haftam dolmaya yaklaştıkça aksak gebe yürüyüşü yaptım, merdiven indim çıktım, cinsellik, vs derken sezaryen doğum yaptım yani diyeceğim o ki her şey olacağına varıyor🤣