yigitinannesii22 Bebeğime şimdiye kadar phillips avent biberon kullandım. Biberonunu ne zaman versem geri emzirirken zorlanıyorum memeyi tutmuyor. Phillips avent meme reddine çok müsait. Onun yerine başka bir biberon önerirseniz çok sevinirim
alparslan14subat yigitinannesii22 kesinlikle lansinoh e bebeğe girip yorumları okuyun bana hak vereceksiniz kaç kere biberon ile süt sağıp verdim asla meme reddi yaşamadım
yigitinannesii22 alparslan14subat o da avent gibi sadece bebek emdiğinde mi akıyor? Meme reddini daha önce yaşadım o yüzden tekrar olsun istemiyorum 🥹
yigitinannesii22 TalentedMom avent yavaş akışlı kullanmıştım 240 ml biberona yavaş akışlı emzik mi almalıyım sizce? Philips in tek sevdiğim yanı sadece bebek emdiğinde akmasıydı lansinoh ta o özellik var mı
TalentedMom yigitinannesii22 ben Philips yavaş akışlı aldım ama içindeki asla bitmiyordu ben de emzik fiyatına lansinoh biberon aldım M beden çok rahat ettik