Kızlar bebeğim 4 aylık en başından beri meme +mama şeklinde gittik 4.ay atağı beni mahvetti hem Biberon hem meme reddi aynı anda sütüm neredeyse tamamen kesildi 5cc anca çıkıyor sütü kesilipte sağımla geri getiren var mı aranızda yada ne yapabilirim akıl verin 🤦🏻♀️