9793selaam kendi sancın daha iyi bence bana sormadınız tabi başka birine sordunuz ama bende söylmezsem çatlardım suni sancı bana göre berbat bir ağrıydı baygınlık geçirir gibi elim ayağım boşaldı ve aşırı derece de uyku yaptı bende bildiğiniz kolumda suni sancı takılı koridorda yürüyorum doğuma hazırlık yaparken ne olur bırakın beni az bişey uyuyayım diyordum eşim ile kaynanam koluma girdiler zorla yürütüyorlar bıraksalar koridora uzanıp yatıcam o duruma geldim sancım kesilsin uyumak istiyorum diye çığlık çığlığa bi gündü 😵💫😃Allah’ım bütün hamile annelerimize kolay sağlıklı acısız sancısız bi avaz’da doğum nâsip etsin inşallah 🤲💕🧿