Arkadaşlar bebeğim 4. Aydan itibaren kilo alımı azaldı, kan idrar bütün tetkikler yapıldı bir sorun çıkmadı çok şükür. 8 aylık olacak nerdeyse en son kilosu 7e yaklaşmıştı :(
Doktor genetik olabilir dedi. Yani anne sütü ek gıda mama veriyorum az da olsa artık alması lazım tamam çok hareketli de yani insan üzülüyor varmı aranızda böyle minyon olan bebeği