miran1607 Bebeğim 3 ay 27 günlük.1 haftadır 2.ay aşısını olduğu kolunda şişlik ve kızarıklık var normal mi sizceee
kbrylm miran1607 normal aynısı benim kızımda da var şuan doktorumuz normal ve dokunmayın kabuk bağlıcak dedi.