ruuveyydaa Kızlar 32 gün önce doğum yaptım. Korseyi ancak artık kullanabiliyorum rahat rahat. Sizce günde kaç saat takmalıyım ve bundan sonra düzenli taksam işe yarar mı
kimbuayseeee ruuveyydaa ruuveyydaa Ben de Temmuzda doğum yaptım çok sıcaklara geldiği için takamammıştım şu an yeni yeni takmaya başladım diyebilirim En azından sıkılaşırım göbek gitmese bile
aybarsbeyinannesi ruuveyydaa bende 35 gün önce doğum yaptım ve korseye bugün başladım . Günde kaç saat takmalıyım ona bakmak için girdim buraya da 😀 bir de dikişlerin üzerine gelmesinin sakıncası var mı bilgisi olan var mı
ruuveyydaa aybarsbeyinannesi eğer ağrımıyosa bence bi sıkıntısı yok ya diğer türlü alt karın nasıl toplansın ki mantıken