visneli Kızlar bebekleriniz kaç aylık kilosu kaç ve kaç numara bez kullanıyorsunuz bizimki kız 2ay 7 günlük 2 numara bez kullanıyorum 4,500 kilo ama sanırım bez küçük geliyor 3 e geçecez gibi anlamadım sizinkiler nasıl ?
KendiEvimdeDeplasmandayim visneli üzerinde yazan kilosuna göre uymuyo pek vucüt şekli farklılıklarından dolayı. Kenarlarda iz yapıyorsa, taşma oluyorsa küçük geliyordur değiştirebilirsiniz
ruuveyydaa visneli 5 kilo benimde bebeğim. Bizde 2 numara kullanıyoruz bende pakrt bittikten sonra 3 e geçicem. Aynı bezi altında çok saklamamaya çalışın ben öyle yapıyorum o şekilde olunca aşırı sıkmıyor bez.
burcu_tokgz visneli 6.5 kilo 4 numaraya geçtim kullandığım markanın bez ebatları diğerlerine göre 1 beden küçük hatta 1 ve 2 numara bence aynıydı boyutu 😁😁
accountant visneli 3 aylık belini çok sıkmıyorum biraz çıkıyor 5 6 tane falan kaldı zaten ama 3tede çıkıyor evde 3 te var dönüşümlü takıyorum