Mmutluanneee Kızlar 4 aylık bebeğim kondom ile korunuyorduk bir ay önce ilişkide yırtılmış sizce bgn de 2 3 gün öncede baya midem bulanıyor elim ayağım titriyor ya benm ara ara oluyor vitamin değerlerim düşük sizce bsy varımdır çok korkuyorum
aysebb Mmutluanneee Test yapın geçen ay olmuş birde yapsanız iyi olur sonuç açısından kontrol etmiş olursunuz
aysebb Mmutluanneee Bilemeyizki işte test yapmanız gerek yarın yapın. Onun dışında emziriyorsanız çift koruma yapın hap kullanabilirsiniz emzirirkende ben 24 aydır kullanıyorum. Daha garanti olur bundan sonrası
esraalic Mmutluanneee ama yinede hamile olma ihtimali var regl olmasan bile siz test yapın yada kan verin umarım yoktur bebeğiniz daha çok küçük hayırlısı olsun
esraalic Birde eğer hamile değilseniz daha güvenli bir korunma yöntemi seçin derim ben hap kullanıyorum mesela
aysebb Mmutluanneee Evet tabiki. Ben 40 ımda başladım çok var burdada kullanan hiç denk gelmediniz sanırım. Adet olmadanda direk başlayabilirsiniz daha olmuyorsanız veya düzensiz oluyorsanız
Mmutluanneee aysebb denk gelmedim evet 40ımız çıktığından beri olmuyorum nasıl başlıyormuş hiç kullanmadım bilmiyorm adı ne
aysebb Mmutluanneee Zlynda. Direk eczaneden alabilirsiniz reçete edilmiyor zaten. Aynı gün başlıyorsunuz 28 li hiç ara verilmiyor. Kullanın 2. kutuya geçince koruma başlar tamamen. Ben 2 yıldır kullanıyorum